Monday, February 18, 2008

Kisah kejayaan Bisnes dalam Internet

Team FlareBiz

Feb 16 (2 days ago)

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Baiklah saya ingin berkongsi 2 buah cerita kejayaan remaja belasantahun dalam program Google AdSense.Memandangkan anda adalah pembacaMajalah IM...anda mungkin tahu apa itu Google AdSense bukan?

Baiklah di bawah ialah kisah 1:

seorang remaja dari India yang sama umur dan sama pendapatan dengansaya ho ho ho!. Beliau bernama Thilak Raj Ra daripada India danmerupakan seorang blogger yang berjaya. Beliau mendapat pendapatan$3000 sebulan daripada Google AdSense, tempahan iklan dan sebagainya.Beliau mendapata pendapatan pertama beliau pada 7 November 2006sebanyak $287 daripada Google AdSense. Pada Mac pula pendapatanbeliau ialah $3204! Pendapatan $3000 di India adalah satu pendapatanyang cukup tinggi kerana engineer yang bekerja untuk IT company disana hanya mendapat pendapatan averange $600 - $800 sebulan!

Formula yang beliau guna dalam kehidupan ialah "Patience + Passion= Lots of Money". Beliau menjadi seorang blogger yang berjaya setelah7 bulan blogging secara konsisten. Blog beliau ialah tech-buzz.net dananda tentu boleh belajar sesuatu daripada blog beliau tersebut.

Saya pernah berbalas emel dengan beliau dan beliau juga seorang yangbagus melayan karenah pelawat blog beliau kerana saya banyak tanyakanbeliau pelbagai soalan. Hehe saya berharap post kali ini juga dapatmenaikkan semangat anda untuk terus membuat duit melalui Internet.Anda juga boleh menjadi seperti beliau! Anda boleh beli ebook ini:http://tipadsense.com/ dan cuba untuk menjadi seperti beliau!
Tunggu kisah seorang lagi remaja lain di emel berikutnya...sekian,
Zhafran,Team FlareBiz.comhttp://tipadsense.com/http://flarebiz.com/

No comments: