Wednesday, October 19, 2005

Personaliti Pak Chik

My Personality

Rasional (NT)Seorang yang logik dan kreatif. Penuh dengan idea.Sangat rasional dan menganalisa segala-galanya.
Suka melayan orang lain dengan sedikit gila! Kecerdikan adalah perkara penting buat saya. Sentiasa suka menjadi manusia yang bergaya. Sebenarnya, saya seorang yang tidak suka orang lain menekan mental saya. Saya nampak berbeza- tetapi itu kerana saya sedang kuat berfikir
.Those who understand me best are fellow Rationals.
In love, I tend to approach things with logic. I seek a compatible mate - who is also very intelligent.
At work, I tend to gravitate toward idea building careers - like programming, medicine, or academia.
Dengan orang lain, saya seorang yang jujur dan berterus-terang. People often can't take your criticism well. As far as your looks go, you're coasting on what you were born with. You think fashion is silly.
Dihujung minggu, saya memenuhi masa dengan berfikir, experimenting with new ideas, or mempelajari perkara baru.

No comments: