Saturday, November 10, 2007

Blog Baru

Salam pengunjung..

Sudah seminggu lebih aku tidak mengemaskini blog ini. Ini disebabkan aku sudah membuka satu blog baru atas minat terbaru mengenai pertanian. Tujuan blog itu ialah supaya aku dapat menghimpun data-data atau membina database berkenaan pertanian. Sekarang yang menjadi tumpuan aku ialah bidang perternakan kambing. Ini sebagai lanjutan dari kursus penternakan kambing yang telah aku hadiri pada 23 dan 24 Oktober yang lalu di Safira Club, Seberang Jaya, Pulau Pinang, anjuran Jabatan Veterinar, Seberang Perai Tengah. Blog itu aku namakan zamri-usahatani.blogspot.com

Aku juga bercadang untuk membuka satu lagi blog berkenaan remaja. Ini disebabkan aku mempunyai masalah dengan anak remaja jantan aku. Dengan adanya blog itu nanti aku dapat menyimpan maklumat yang aku jumpa di mana-mana jua di situ. Juga aku ingin berkongsi kaedah dan pendekatan yang akan digunakan untuk mengatasi masalah anak remaja masa kini. Dengan menjadikan anak-anak aku sebagai model.

No comments: